بازاریابی دیجیتال

Digital Marketing

دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال همانطور که از نامش پیداست، یکی از مباحث جذاب و پرمطلب در دوره های آموزشی است و مخاطب با قدم گذاشتن در این مسیریادگیری، در ابتدا به مفهوم بازاریابی و زیر شاخه های آن مسلط می شود، در ادامه با دنیای دیجیتال، ابزار های موثر در ابن دنیا و نوع تعامل با فضای دیجیتالی را می آموزد؛ و در نهایت هم تلفیق این دو موضوغ مهم در یک قالب یعنی پیداسازی اصول و روش های بازاریابی در دنیای دیجیتال را فرا می گیرد. نکته مهمی که نباید از آن غافل شویم، این است که تمامی بیزینس ها و کمپانی ها برای محصولات و یا خدماتی که به مخاطبان خود عرضه می کنند، نیاز به بازاریابی و  معرفی آورده های خود دارند و همچنین با نفوذ و تلفیق دنیای دیجیتال و فضای مجازی با زندگی مردم، دسترتی به مخاطبان و مشتریان از طریق فضای مجازی بسیار ساده، راحت و سریع است و بازاریابی دیجیتال در بیزینس ها بسیار مهم است.











عناوین آموزش های تئوری و عملی در مسیر بازاریابی دیجیتال
ردیف عنوان
1. مفاهیم پایه مارکتینگ تعریف بازاریابی و حوزه های کاربرد بازاریابی
2. تحلیل مشتریان
3. بخش بندی بازار
4. مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
5. مبانی بازاریابی دیچیتال
6. رسانه و مدیریت رسانه تعریف رسانه و سواد دیجیتال
7. مدیریت رسانه برای کسب و کار ها
8. مخاطب شناسی و تعریف پرسونای مخاطب
9. شاخص های سنجش و اثربخشی رسانه
10. مدل سه گانه ی POEM
11. مدیریت تبلیغات مفاهبم پایه مرتبط با تبلیغات
12. کمپین های تبلیغاتی
13. ابزار های تبلیغات
14. گیمیفیکشن
15. ارزیایی اثربخشی تبلیغات
16. مدیریت محتوا اصول تولید محتوا
17. سئو
18. بازاریابی  محتوا
19. بررسی استراتژی های بازاریابی
20. ترویج محتوا

درخواست مشاوره اگر سوال، پیشنهاد و یا درخواستی دارید از طریق فرم زیر برای ما ارسال نمایید.