Digital Marketing
دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی دیجیتال همانطور که از نامش پیداست، یکی از مباحث جذاب و پرمطلب در دوره های آموزشی است و مخاطب با قدم گذاشتن در این مسیریادگیری، در ابتدا به مفهوم بازاریابی و زیر شاخه های آن مسلط می شود، در ادامه با دنیای دیجیتال، ابزار های موثر در ابن دنیا و نوع تعامل با فضای دیجیتالی را می آموزد؛ و در نهایت هم تلفیق این دو موضوغ مهم در یک قالب یعنی پیداسازی اصول و روش های بازاریابی در دنیای دیجیتال را فرا می گیرد. نکته مهمی که نباید از آن غافل شویم، این است که تمامی بیزینس ها و کمپانی ها برای محصولات و یا خدماتی که به مخاطبان خود عرضه می کنند، نیاز به بازاریابی و معرفی آورده های خود دارند و همچنین با نفوذ و تلفیق دنیای دیجیتال و فضای مجازی با زندگی مردم، دسترتی به مخاطبان و مشتریان از طریق فضای مجازی بسیار ساده، راحت و سریع است و بازاریابی دیجیتال در بیزینس ها بسیار مهم است.
عناوین آموزش های تئوری و عملی در مسیر بازاریابی دیجیتال
عناوین آموزش های تئوری و عملی در مسیر بازاریابی دیجیتال
ردیف | عنوان | |
1. | مفاهیم پایه مارکتینگ | تعریف بازاریابی و حوزه های کاربرد بازاریابی |
2. | تحلیل مشتریان | |
3. | بخش بندی بازار | |
4. | مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) | |
5. | مبانی بازاریابی دیچیتال | |
6. | رسانه و مدیریت رسانه | تعریف رسانه و سواد دیجیتال |
7. | مدیریت رسانه برای کسب و کار ها | |
8. | مخاطب شناسی و تعریف پرسونای مخاطب | |
9. | شاخص های سنجش و اثربخشی رسانه | |
10. | مدل سه گانه ی POEM | |
11. | مدیریت تبلیغات | مفاهبم پایه مرتبط با تبلیغات |
12. | کمپین های تبلیغاتی | |
13. | ابزار های تبلیغات | |
14. | گیمیفیکشن | |
15. | ارزیایی اثربخشی تبلیغات | |
16. | مدیریت محتوا | اصول تولید محتوا |
17. | سئو | |
18. | بازاریابی محتوا | |
19. | بررسی استراتژی های بازاریابی | |
20. | ترویج محتوا |